A 11-es úton kívül nagyjából tízszer annyi szentendrei él, mint azon belül.
A 11-es úton reggel rossz elindulni Pestre, de este jó hazatérni.
A 11-es út a város főútja és életveszélyes autópályája.
A 11-es út összekapcsolja a külső városrészeket Pannónia-teleptől Boldogtanyáig.
A 11-es úton nagyon nehéz gyalogosan átkelni, főleg ahol nincs lámpás zebra (Posta).
Két kapu a 11-es út falán a HÉV-aluljáró és a Bükkös-híd.
A HÉV aluljárót nehezen használják az öregek, betegek, babakocsisok, kerekes-székesek és a fáradtak.
A HÉV-aluljáró fölött jelzőlámpás felszíni gyalogos átkelőt kell építeni.
(Forgalomtechnika: A 11-es út érintett szakaszának csomópontjaiban összehangolt jelzőlámpás szabályozás üzemel. A gyalogos aluljáróhoz legközelebbi csomópontok az autóbusz végállomás kapcsolata és a Vasúti villasor T-csomópontok 3 fázisú irányítással, de gyalogos átkelési lehetőség csak a főúttal párhuzamos irányban van. A csomóponti szabályozás keretében kialakítható - főutat keresztező -átkelők nem esnének a fő gyalogos irányba. A gyalogos aluljárónál létesíthető gyalogos átkelőt középszigettel kell kialakítani, hogy az osztott pályás szabályozással az összehangolásba illeszthető legye, illetve jelzőlámpás működés nélkül is biztosítsa a gyalogos keresztezés lehetőségét.)
A felújított HÉV-aluljáró kényelmes gyalogos passzázs, kiállítótér és információs pont.
A felújított aluljáró két oldalfala teljes felületen keret nélküli világító - kiállító üvegportál.
Az aluljárót az oldalfalak folyamatosan túlvilágítják, ezért hívogató és kíváncsivá tesz.
A kiállító felületekre havonta pályázni lehet (várostörténet, műalkotások, fotók, információk).
Az aluljáró padlóburkolata és a csatlakozó térburkolata vágott (sima felületű) kiskockakő.
Az aluljáró mennyezete fehérre festett betonfelület (a lépcsőfokokkal párhuzamos korlátok is).
A lépcsők vörös gránitburkolatát felújítjuk.
A 11-es úton kívül nagyjából tízszer annyi szentendrei él, mint azon belül.
A 11-es úton reggel rossz elindulni Pestre, de este jó hazatérni.
A 11-es út a város főútja és életveszélyes autópályája.
A 11-es út összekapcsolja a külső városrészeket Pannónia-teleptől Boldogtanyáig.
A 11-es úton nagyon nehéz gyalogosan átkelni, főleg ahol nincs lámpás zebra (Posta).
Két kapu a 11-es út falán a HÉV-aluljáró és a Bükkös-híd.
A HÉV aluljárót nehezen használják az öregek, betegek, babakocsisok, kerekes-székesek és a fáradtak.
A HÉV-aluljáró fölött jelzőlámpás felszíni gyalogos átkelőt kell építeni.
(Forgalomtechnika: A 11-es út érintett szakaszának csomópontjaiban összehangolt jelzőlámpás szabályozás üzemel. A gyalogos aluljáróhoz legközelebbi csomópontok az autóbusz végállomás kapcsolata és a Vasúti villasor T-csomópontok 3 fázisú irányítással, de gyalogos átkelési lehetőség csak a főúttal párhuzamos irányban van. A csomóponti szabályozás keretében kialakítható - főutat keresztező -átkelők nem esnének a fő gyalogos irányba. A gyalogos aluljárónál létesíthető gyalogos átkelőt középszigettel kell kialakítani, hogy az osztott pályás szabályozással az összehangolásba illeszthető legye, illetve jelzőlámpás működés nélkül is biztosítsa a gyalogos keresztezés lehetőségét.)
A felújított HÉV-aluljáró kényelmes gyalogos passzázs, kiállítótér és információs pont.
A felújított aluljáró két oldalfala teljes felületen keret nélküli világító - kiállító üvegportál.
Az aluljárót az oldalfalak folyamatosan túlvilágítják, ezért hívogató és kíváncsivá tesz.
A kiállító felületekre havonta pályázni lehet (várostörténet, műalkotások, fotók, információk).
Az aluljáró padlóburkolata és a csatlakozó térburkolata vágott (sima felületű) kiskockakő.
Az aluljáró mennyezete fehérre festett betonfelület (a lépcsőfokokkal párhuzamos korlátok is).
A lépcsők vörös gránitburkolatát felújítjuk.